Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Bestellen

Stap 1
Plaats het gewenste artikel in de winkelmand
Zoek je artikel(en) en als je op het product klikt, krijg je meer informatie over het artikel. Als je op de knop ‘Klik hier en bestel’ klikt, voeg je het product direct aan jouw winkelmandje toe.

Stap 2
Artikel bekijken en aanpassen
Heb je alle artikelen van jouw keuze in de winkelmand gelegd, dan ga je naar de winkelmand rechts bovenaan op de pagina. Hier kun je desgewenst het aantal artikelen nog aanpassen of annuleren. Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de knop ‘bestelling afronden’.

Stap 3 
Persoonlijke gegevens opgeven
Om jouw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heb je al een account bij Defibtech.nl? Log dan eenvoudig in met het e-mailadres en wachtwoord en je hoeft jouw gegevens niet opnieuw in te voeren.

Stap 4 
Betaalwijze kiezen
Vervolgens kies je op welke manier je wilt betalen: direct met iDEAL of achteraf met AfterPay. Let op! Het voordeel van vooraf met iDEAL betalen is, dat we alle voorradige artikelen direct aan jou kunnen leveren. Kies je voor een andere manier van betalen, dan kan het zijn dat we om een (gedeeltelijke) vooruitbetaling vragen. Dit hangt onder meer af van de hoogte van het aankoopbedrag. We maken voorradige artikelen in dat geval gereed voor verzending zodra de vooruitbetaling binnen is. Uiteraard krijg je een bevestiging van jouw bestelling.

Betalen

Je kunt op verschillende manieren betalen. Hieronder staat een overzicht van de mogelijkheden.

iDEAL:
Je rekent af via het internetbankierensysteem van jouw eigen bank. Je doorloopt dezelfde stappen als je bij internetbankieren gewend bent. Het voordeel is dat de betaling met alle gegevens al voor jou klaarstaat; gemakkelijk en volgens dezelfde (strenge) beveiligingseisen van jouw bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO Bank, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

AfterPay:
Met AfterPay kun je betalen wanneer het jou het beste uitkomt, binnen de gestelde betaaltermijn van 14 dagen. Dat is de zelfservice van AfterPay. Blij met je bestelling? Top! Dan betaal je met één klik op de knop. Gaat er toch nog iets terug? Geen probleem. Met AfterPay betaal je alleen voor wat je houdt. Hieronder leggen we uit hoe dat werkt:
– Je ontvangt jouw bestelling van Defibtech Nederland B.V.
– Na ontvangst van jouw bestelling krijg je binnen enkele dagen een betaaloverzicht per e-mail.
– Download de AfterPay app voor de meest actuele status van je betaaloverzicht.
– Na ontvangst van je betaaloverzicht heb je 14 dagen om te betalen. Gaat er iets retour? Dan betaal je alleen voor het behouden deel van jouw bestelling.

Factuur:
Je krijgt een factuur per mail toegestuurd. Wanneer Defibtech het bedrag heeft ontvangen, verzenden wij jouw bestelling.

Levertijden

Na ontvangst van jouw bestelling leveren wij binnen 1-2 werkdagen. Mocht een bestelling niet op voorraad zijn, dan ontvang je hierover een e-mail met daarin de verwachte levertijd. Wanneer je deze levertermijn niet wilt afwachten, kun je altijd kosteloos annuleren. Stuur dan een e-mail naar info@defibtech.nl met daarin vermeld het bestelnummer, en wij zorgen ervoor dat jouw bestelling geannuleerd wordt.

Bezorgen

Producten worden, als ze op voorraad zijn, binnen 5 werkdagen bezorgd. De bezorging is in handen van PostNL. Als een artikel niet op voorraad is, krijg je daar via e-mail bericht over. De levertijd is dan iets langer.

Hou rekening met het volgende:
– PostNL bezorgt op andere tijden dan de gewone post.
– Wij hebben geen invloed op het tijdstip van bezorging.
– PostNL bezorgt 6 dagen in de week. Wanneer je niet thuis bent, zal de postbode het pakket een dag later opnieuw aanbieden. Mocht je bij deze tweede bezorging ook niet thuis zijn, dan kun je het pakket bij het postkantoor ophalen. Je ontvangt dan een bericht van de postbode in je brievenbus, waarop staat waar je het pakket kunt afhalen.

De bezorgkosten zijn afhankelijk van de ordergrootte.

Ordergrootte | Bezorgkosten
€ 0 tot € 50,00 | € 7,50
€ 50,00 en meer | Gratis

Defibtech levert ook naar de volgende landen: 
– België
– Duitsland
– Luxemburg
– Oostenrijk

De bezorgkosten zijn dan € 14,95.

Retourneren

Bij de online aankoop van producten heb je de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste 30 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. In deze termijn verzoeken wij je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Wanneer je van jouw herroepingsrecht gebruik maakt, kun je het product met alle geleverde toebehoren en liefst in de originele staat en verpakking aan ons retourneren, conform onderstaande instructies. De kosten en risico voor transport naar ons adres zijn voor jouw rekening.

Instructies
Wanneer je gebruik wenst te maken van jouw herroepingsrecht bij een online aankoop, dien je binnen 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling een e-mail te sturen naar info@defibtech.nl met vermelding van het bestel- en factuurnummer. De bestelling kun je dan terugsturen naar het volgende adres:

Defibtech Nederland
Nijverheidsweg 2
9301 ZL Roden

Vraag altijd een bewijs van verzending aan bij het postkantoor.

Wanneer je er een briefje bij doet of een kopie van de pakbon, maken wij het bedrag binnen 5 werkdagen aan jou over.

Wil je jouw bestelling annuleren voordat je deze hebt ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@defibtech.nl met daarin vermeld het bestelnummer, en wij zorgen ervoor dat jouw bestelling geannuleerd wordt. Als de bestelling al verstuurd is, val je onder de hierboven beschreven regeling.

Garantie

Uiteraard heb je na de zichttermijn van 30 dagen garantie op jouw bestelling. De garantieperiode gaat in op het moment dat je de artikelen hebt ontvangen.

Defibtech staat ervoor in dat de geleverde producten aan de overeenkomst beantwoorden en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties. Uiteraard staat Defibtech in voor de fabrieksgarantie van het aan jou geleverde product. De garantietermijn komt minimaal overeen met de fabrieksgarantietermijn.

Mocht je vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken op 050-313 17 05, of mail naar info@defibtech.nl.

Klachtenafhandeling

Bij Defibtech draait alles om tevreden klanten. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag.

Je kunt jouw klacht aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@defibtech.nl ter attentie van de afdeling Klantenservice, waarna je altijd binnen 1 week uitsluitsel over jouw klacht krijgt. Ben je niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kun je jouw klacht richten aan onze directie. Dit kan schriftelijk:

Medizon B.V.
Ceintuurbaan Noord 170
9301 NZ Roden

Ook dan krijg je binnen 1 week uitsluitsel over jouw klacht.

Algemene voorwaarden

AED-demonstratie

Is jouw organisatie geïnteresseerd in een AED-demonstratie op jouw locatie? Een AED-demonstratie bestaat uit informatie en uitleg over het gebruik van de AED.

Wij geven je een beknopte uitleg over hartfalen in het algemeen en het gebruik van de AED wanneer het echt menens is. De medewerker zal ook uitleg geven welke AED geschikt is voor jouw locatie, interne bereikbaarheid en het aantal AED’s dat nodig kan zijn voor jouw organisatie.

Geïnteresseerd? 
Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen: 050-313 17 05, of stuur een e-mail naar info@defibtech.nl.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Een betere wereld begint heel dichtbij: bij onszelf. Als organisatie dragen wij verantwoordelijkheid voor onze omgeving. Onze bedrijfsvoering en producten en diensten zijn gericht op duurzaamheid, efficiëntie en het voorkomen van verspillingen. Wij kijken steeds, samen met ketenpartners, hoe bedrijfsprocessen schoner en efficiënter kunnen. Ook daarin boeken wij graag winst: voor onze omgeving, maar zeker ook voor de generaties na ons.

Dat komt ook tot uiting in hoe wij omgaan met veiligheid. Niet voor niets behoren ‘voorkomend’ en ‘behoedend’ gedrag tot onze kernwaarden. Onze medewerkers kijken goed om zich heen en houden oog voor de veiligheid van collega’s en omgeving.

De juiste balans
Goed ondernemerschap en je maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen horen onlosmakelijk bij elkaar. In ons MVO-beleid richten we ons op de juiste balans tussen de 3 aspecten van duurzaamheid: People (mensen), Planet (milieu) en Profit (waarde). Dat is onze zorgplicht. Bij de integratie van Maatschappelijk verantwoord ondernemen in onze organisatie onderschrijven wij de 7 principes van MVO volgens NEN-ISO 26000. Zij bieden ons een leidraad en houvast om MVO te verankeren in onze organisatie.

Persbericht – Eigenaar van Medizon investeert in een groene toekomst
BEVERWIJK, 17 april 2014 – BUKO kiest voor het vergroenen van de energievoorziening op het BUKO Bedrijvenpark in Beverwijk. Patina Duurzame Dakontwikkelingen heeft 1.730 zonnepanelen met een oppervlak van ruim 2.800 m2 op het dak van één van de bedrijfshallen geplaatst. Dit is tot op heden het grootste oppervlak zonnepanelen in Noord-Holland.

BUKO, eigenaar van Medizon, is zich bewust van zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid. De algemeen directeur: “We nemen onze bedrijfsvoering onder de loep en zoeken samen met ketenpartners voortdurend naar mogelijkheden en concepten waarmee we duurzaamheid kunnen vergroten en verspilling of afval kunnen voorkomen. Door deze duurzame investering in zonnepanelen wordt onze jaarlijkse CO2 uitstoot gereduceerd met 224.000 kg.”

Staat jouw vraag er niet tussen en wil je graag een medewerker spreken? Neem dan gerust contact met ons op!

Krijgt jouw AED het juiste onderhoud?

Onderhoud zorgt voor het goed functioneren van de AED wanneer hij plotseling nodig is. Ontdek wat jouw AED nodig heeft.

Onderhoudsmonteur Jeroen:
"Helaas kom ik vaak AED’s tegen die het verkeerde onderhoud hebben gehad. Laat je daarom goed informeren!"